Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Gratis avbestilling frem til 06.11.21
eDreamsUSD 160
CheapTicketsUSD 166
Anmeldt 28. juli 2020

Vi overnattet her èn natt på vår tur ned Setesdal. Lite og koselig hotell, var velkomst og nydelig frokost gjorde oppholdet minneverdig. Rommet med utsikt over Byglandsfjorden var rent og pent.
Små koselige salonger, og en utmerket 'pub' i underetasjen. Vel verdt et besøk.

Takk, bjalau
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her en helg i fellesferien.

Personel: Hyggelig, blide og hjelpsomme, absolutt ingenting negativt her.

Rom: Rommene er en del utdatert, sengene er ikke behagelig og virker veldig billig. Bad er ok, men rommene er veldig lytt.

Mat: Vi var her under pandemi tiden (Covid19) så her var det buffé slik at kokken serverte maten du ville ha. Denne er noe dyr (295,-) til tross for at de bare hadde torsk og lasagne.

Beliggenhet: Fantastisk hele nede ved vannet! Her er det nok utrolig flott om sommeren. Fint grøntområde med fin brygge og benker.

2  Takk, kjelltomass
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Først og fremst er hotellet fint plassert med muligheter for ulike aktiviteter som kanopadling, trampbåter og tur med Bjoren. Inne kan du hygge deg med biljard i baren, mens bordtennis og airhockey er etasjen over. Rommene er fine, med unntak av et veldig lite bad på vårt rom. Sengene var behagelige og vi følte oss uthvilt om morgenen. Maten er god, men oppsettet hotellet har er styrete og kan gjøre at gjester blir mindre fristet til å komme igjen. Norges regjering åpnet opp for buffetservering 15.07.20 og det er det her. Problemet er derimot at du ikke kan ta selv og at det gir flere ringvirkninger. Ved frokosten satt vi lengst mot vinduet og så at køen med folk gikk helt ut til gangen. Dette fordi det ved flere anledninger kun var en person som tok imot folks ordrer og la på mat til dem. Dette fordi de andre vertene var opptatt med å gi gjestene som allerede satt der påfyll av juice, melk, salt etc. Dette kunne vært løst annerledes. Vi ankom Revsnes etter et opphold på Norsjø Hotell i Akkerhaugen ved Bø i Telemark. Der løste de dette ved at gjestene fylte ut skjema med forskjellige alternativer av hva de ønsket å spise. Dette fikk de servert da maten kom. Vi snakket med andre gjester som også var irriterte på Revsnes' måte å gjennomføre frokosten på. En annen ting er at dette også skaper stress for gjester og ansatte. Om du ombestemmer deg eller ikke har tenkt ut på forhånd hva du skal ha vil det føre til mye irritasjon bak deg, særlig hvis disse har et stramt oppsett med frister før neste opphold. Der vi satt ved vinduet var det også mye støy fra buffetserveringen som fant sted i midten av rommet. Et akseptabelt nivå på oppholdet, men frem til servering av middag og frokost blir lettere gjennomførbart blir det denne vurderingen: "Helt greit."

Takk, liansondre
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Revsnes hotell ligger fint til ved Bygelandsfjorden, gammelt hotell med skjel. Rommet var forholdsvis enkelt men hadde utsikt mot fjorden.
Fine uteområder her hvor man kan slå seg ned med en kald øl en fin sommerdag.
Vi hadde bestilt buffetmiddag, men da vi kom i spisesalen hadde de ikke det. De hadde fått så mange gjester at de ikke hadde mat nok, og det var svært små porsjoner vi fikk. Underlig.

2  Takk, Terje J
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom med tre små barn sent om kvelden. Bestilt og informert på forhånd, likevel hadde man ikke klar barneseng, og brukte over en halvtime på å fremskaffe riktig dyne, laken måtte vi gå i skapet og finne selv. Hauggammelt rom med vegg til vegg-teppe og slitt tapetstrie på veggene. Elendige senger. Fullstendig utdatert baderom uten vifte. Dårlig og treg service. Medioker frokost. Koselig beliggenhet. Veldig flott uteområde. Spesielt i fint vær

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kristianl41