Priceline
eDreamsUSD 158
Anmeldt 18. juli 2021

Flott hotell med kjempebra service! Vi fikk en kjempefin ferie på dette hotellet og kommer nok tilbake! Maten var fantastisk, og du får virkelig valuta for pengene! Vakkert sted å oppholde seg. Masse aktiviteter på hotellet og rundt som også gjør det flott for de fleste turister, både med barn og uten. De som driver hotellet vet virkelig hva det å yte service betyr!

Takk, 26linet
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Et knallbra hotell til fornuftige priser. Restauranten er en gjemt juvél - hjortemedaljongen er en opplevelse for seg. Beliggenheten i de naturskjønne omgivelsene ved Byglandsfjorden gjør dette til et sted som er absolutt verd et besøk!

Takk, Snorre T
Anmeldt 21. juni 2021

Som sagt, flott beliggenhet med fint parkanlegg ned mot fjorden. Hotellet bærer preg av manglende vedlikehold. Rommene , spesielt badet kan umulig ha vært pusset opp siden hotellet ble bygd på 60 tallet. Badet er kjempelite, sluket ligger midt på badegulvet, utenfor dusjehjørnet. Resultatet er selvfølgelig at "hele" gulvet blir vått. Malingen flasser av alle steder, ut fra veggen inne i dusjen kommer det en ledning som de har dratt videre ut på andre siden av dusjhjørnet. Håper det ikke blir hull på ledningen. Kan ikke være helt forskriftsmessig? Det er vegg til vegg tepper i alle rom, ganger etc. Det lukter gammelt og møkkete. Dette er ikke et hotell jeg vil bo på en gang til. Frokost var langt under gjennomsnittet, kjedelig. Fikk heller ikke spise verken middag eller frokost når vi ville. De prioriterer grupper først. skyldte på korona, men spisesalen er såpass stor av distanse ikke var noe problem. tror heller det var kapasiteten på kjøkkenet.

Takk, 598mettej
Anmeldt 30. mai 2021

Kan absolutt anbefales. Jeg hadde et meget godt samarbeid med hotellet i planlegging både av rom, matanbefalinger og alt som var viktig i forbindelse med min 70-årsdag. Da vi ankom hotellet fredag, ble jeg møtt av flaggdag, samt en meget vennlig betjening, og alt fra innsjekking og til plassering på rommene gikk som en lek. Hadde så en middag om kvelden, og fikk da en strålende behandling fra start til slutt. Meget god mat, god service under hele middagen, og et meget hyggelig vertskap som la alt i at vi skulle trives. Et meget godt måltid med en tre- retters middag. Hadde og en meget fin tid etterpå på terrassen nedenfor hotellet. Ellers fikk vi en god frokost og middag på lørdagen, og ellers en meget trivelig dag. Hadde så en god frokost søndag formiddag . Hadde en meget fin opplevelse totalt og alle kommer til å huske denne opplevelsen meget lenge.
Derfor vil jeg få takke alle de på hotellet som lagde en slik minnerik feiring fra alle i reisefølget.

Romtips: Alle rommene hadde sine særegenheter og fin utsikt.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Roving581526
Anmeldt 21. februar 2021

Tusen takk for et utsøkt måltid.vi var med venner og spiste søndagsmiddag.nydelig kveite og svinesteken var også veldig bra.god servise.nydelig plass med utsikt over Byglandsfjord. Vi kommer snart igjen.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, vigdis033