“Fantastisk mat”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 7. juli 2020

Hvis du virkelig vil la deg imponere, prøv fiskesuppen eller fiskeburgeren! Du finner faktisk ikke bedre!

Takk, SimenTorb

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Alltid bra mat og god service. Anbefaler særlig fiskesuppen! Har vært innom ved flere anledninger spredt over flere år hvor nivået har vært like høyt hver gang.

Takk, flobaken
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat. Spiste blåskjell med kokosmelk og chili og ingefær. Helt nydelig. Veldig bra service og fine lokaler.

Takk, X4226FUkarene
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt veldig godt i mot, og alt fungerte utmerket. Til hovedretten skulle vi dele ei flaske hvitvin som dessverre ikke var helt god. Å bytte vin var ikke noe problem, og stemningen var god. Maten var nydelig!

Takk, torilr975
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i en flott atmosfære. Fiskesuppa smakte av gode råvarer og torsketungene var sprøe og med god smak. God service og en ren og fin plass med flott utsikt

1  Takk, beathel2020

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!