“Beste fiskesuppen”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og kona spiste middag på Fiskekrogen i går. Fantastisk gode torsketunger og blåskjell. Til forrett delte vi en liten porsjon fiskesuppe, som var så god at vi dro tilbake til Henningsvær i dag også, kun for å spise fiskesuppen igjen. Men i dag bestilte vi hver vår storporsjon Anbefaler fiskesuppen på det sterkeste

Takk, 930st_leb

Anmeldt 10. juli 2020

Nydelig mat og god service.Vi hadde vindusbord med en flott utsikt. Kelneren ga gode tips om mat og vin.

Takk, Evalille
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Herlig betjening. De var svært behjelpelig tross alt full resturang. Alle bestilte ulik mat fra menyen og alle ville rate sine retter 10/10. En fin opplevelse og vil anbefale denne plassen til alle!

Takk, janedwardp
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Topp mat og topp service. Ferdig snakka. Nr 1 i Henningsvær. Så, da legger vi den død
Må oppleves!

Takk, Mskag
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

En matopplevelse av dimensjoner! Spiste her sammen med familien min, og vi alle bestille forskjellige retter (kveite, røye, rype, blåskjell og fiskesuppe). Alt var nydelig tilberedt og med masse (god) smak! Servicen var også helt fantastisk, følte oss velkommen. Har ingenting å utsette. Hit skal vi flere ganger. Kan anbefale alt på menyen. Ferdig snakka.

Takk, kristinemjs

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!