“Veldig bra”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020

Utrolig fin beliggenhet og restaurant. Maten var god og servicen var kjempe bra! En god opplevelse i Henningsvær

Takk, 545julianes

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Første gang innom fiskekrogen og det sto til forventningene. Vi bestilte røkt hval til forrett også kveite samt rype til hovedrett. Maten smakte fra start til slutt!
Ikke nok med det så var det serviceinnstilte og blide servitører - hit er det verdt å ta turen!

1  Takk, Malin O
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og kona spiste middag på Fiskekrogen i går. Fantastisk gode torsketunger og blåskjell. Til forrett delte vi en liten porsjon fiskesuppe, som var så god at vi dro tilbake til Henningsvær i dag også, kun for å spise fiskesuppen igjen. Men i dag bestilte vi hver vår storporsjon Anbefaler fiskesuppen på det sterkeste

Takk, 930st_leb
Anmeldt 10. juli 2020

Nydelig mat og god service.Vi hadde vindusbord med en flott utsikt. Kelneren ga gode tips om mat og vin.

Takk, Evalille
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Herlig betjening. De var svært behjelpelig tross alt full resturang. Alle bestilte ulik mat fra menyen og alle ville rate sine retter 10/10. En fin opplevelse og vil anbefale denne plassen til alle!

Takk, janedwardp

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!