“Anbefales virkelig.”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales virkelig. Vi var 8 store og små og ble møtt av en meget hyggelig servitør som både ordnet med tegnesaker, barnemeny, og alt annet godt vi ønsket. Maten var nydelig i perfekte porsjoner. Barna koste seg og vi alle var enige om at dette var meget bra restaurantbesøk.

Takk, ritasusannp

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Over gjennomsnittet god mat og hyggelig service, anbefales! Vi var der med spedbarn og ble veldig godt mottatt. Spiste fiskesuppe, lammepølser, ishavsrøye, kveite og rype

Takk, j_rnstjernec
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk mat. Vi spiste nydelig fiskesuppe, blåskjell og kveite. Theas fristelse til dessert var en gourmet opplevelse. God vin og lokalt øl,dyktige kokker og servitører gjorde at dette ble et festmåltid av de sjeldne. Husk å bestille bord.

Takk, janneckel
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Variert meny med lokale retter. Deilige smaker, god stemming og hyggelig personale. Og ikke minst flott beliggenhet.

Takk, 84annikenf
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god fiskesuppe og smørstekte torsketunger! Så at de lagde fiskekaker som så skikkelig gode ut, men spiste ikke. Neste gang. Servicen var personlig, proff og topp! Stilig interiør - stedet er bare topp kvalitet. Må spise her.

1  Takk, Discover726743

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!