“Nydelig fiskesuppe”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020

Fiskesuppen er nydelig og kremet, med mye fisk i store biter. Flere bord er bortgjemt i det innerste lokalet, så man får ikke noen utsikt som man forventer på et slikt sted. Kommer gjerne tilbake.

Takk, LGunde

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag på Fiskekrogen mandag 20. juli og ble servert perfekte blåskjell og kjempegod torsk av en hyggelig og oppmerksom betjening. Flott restaurant med fin beliggenhet ut mot vågen og heldigvis fikk vi et perfekt vindusbord. Vi kommer svært gjerne tilbake her neste gang vi er i Henningsvær.

Takk, Tore R
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Familien vår på 4 koste oss skikkelig med forrett og hovedrett og vi prøvde både den utsøkte hval carpaccioen, deilige lammepølsene, og gode blåskjell til forrett. Og nydelige pannestekt torsk, perfekt rype og fiskesuppe til hovedretter. Alt var veldig bra. Inkludert det farlig gode hjemmebakte brødet vi fikk først. Hyggelig betjening som ivaretok oss godt på tross av de hadde det travelt. Et besøk vi varmt vil anbefale for andre

Takk, Hanne K
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og svært hyggelig betjening. Koselig atmosfære hvor foreldre og barn får en fin opplevelse.

Takk, larsh298
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Spiste en herlig fiskeburger med røkelaks, reker og fries og en deilig kremet fiskesuppe. Anbefales.

Takk, egile61

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!