“Nydelig mat i vakre omgivelser!”
Anmeldelse av Fiskekrogen

Fiskekrogen
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en herlig middag på Fiskekrogen. Blåskjellene med en asiatisk vri var nydelige, og jeg fikk oppskriften! Kveita var fantastisk, det samme var fiskesuppa! Servitøren var hyggelig, og vi hadde vakker utsikt mot sjøen. Anbefales varmt- vi vil tilbake❤️

Takk, sonjav669

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat servert i fantastiske omgivelser. Henningsvær badet i sol denne dagen, og vi var så heldige å få et bord ved vinduet.
Forrett: SMØRSTEKTE TORSKETUNGER / PAN FRIED COD TONGUES
Hovedrett: COD / TORSK og HALIBUT / KVEITE.

Vår svenske servitør var behagelig, oppmerksom, og hadde humor samtidig som han var profesjonell.

Takk, pamfilius15
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk fiskesuppe. Nok den beste jeg har spist. Min sønn spiste fiskeburger som også var helt fortreffelig. Servitøren Thea gjorde en utmerket jobb, så dette var en flott opplevelse. Vil anbefale plassen på det aller meste.

Takk, erlingd2018
Anmeldt 24. juli 2020

Fiskesuppen er nydelig og kremet, med mye fisk i store biter. Flere bord er bortgjemt i det innerste lokalet, så man får ikke noen utsikt som man forventer på et slikt sted. Kommer gjerne tilbake.

Takk, LGunde
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag på Fiskekrogen mandag 20. juli og ble servert perfekte blåskjell og kjempegod torsk av en hyggelig og oppmerksom betjening. Flott restaurant med fin beliggenhet ut mot vågen og heldigvis fikk vi et perfekt vindusbord. Vi kommer svært gjerne tilbake her neste gang vi er i Henningsvær.

Takk, Tore R

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!