“Fisk ”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Maten var himmelsk og betjeningen var service innstilt. Man kan også være heldig å sitte slik at man kan se kokkene gjøre sin magi. Dette anbefaler jeg virkelig.

1  Takk, 812erikk

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Gode blåskjell , klippfiskboller og uer. De som bestilte røkt rogn og torsk var litt misfornøyd med tilbehøret. Nabobordet var storfornøyd med desserten, men det orket ikke vi

Takk, 723annek
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger idyllisk til helt på bryggekanten og har en meny for fiskeelskere. Vi spiste blåskjell, fiskesuppe, rogn og pannestekt uer.
Smakene var fortreffelig. Selve blåskjellene var noe små, men god smak.

Takk, arildth
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Veldig flott og trivelig restaurant. Service og lokaler er veldig bra. Tre av oss bestilte kveite, her gikk det galt. Overstekt og tørre ble resultatet. Veldig trist, da rammene for en perfekt kveld så absolutt var tilstede.
Forretter og desserter var veldig god.

2  Takk, Laader
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde hørt at fiskesuppen her var fantastisk, allikevel ble vi positivt overrasket. Alle var enige om at bedre fiskesuppe kan umulig lages. Også servitørene var fantastiske.

Takk, Kris T

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!