“Beste fiskesuppe og Kveiteburger vi har smakt!”
Anmeldelse av Fiskekrogen

Fiskekrogen
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021

Havnet helt tilfeldig inn på dette stedet for lunsj og har lest anmeldelsr etterpå. Fiskesuppen er visst en favoritt og det forstår jeg. Min mann hadde kveiteburger og var så begeistret. Ligger koselig til nede ved sjøen enkelt og flott inne. Anbefalles virkelig!

Takk, irenesF9555HW

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte restauranten ein søndagskveld i juli. Vi var innom tidleg på dagen for å sikre at vi fekk vindusbord og blei møtt av ein hyggeleg ung gut som var på tilbudssida. Vi vart også tatt godt vare på om kvelden. Maten var nydeleg og servicen upåklagelig. Anbefaler eit besøk her om du er i Henningsvær. Kan være lurt å bestille på forhånd.

Takk, Dagun2014
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Flott liten restaurant i Henningsvær. Bestilte kveite og fekk ein god matopplevelse. Veldig serviceinnstilte servitørar.

Takk, Excursion754566
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Maten var himmelsk og betjeningen var service innstilt. Man kan også være heldig å sitte slik at man kan se kokkene gjøre sin magi. Dette anbefaler jeg virkelig.

1  Takk, 812erikk
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Gode blåskjell , klippfiskboller og uer. De som bestilte røkt rogn og torsk var litt misfornøyd med tilbehøret. Nabobordet var storfornøyd med desserten, men det orket ikke vi

Takk, 723annek

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!