“Hyggelig plass”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Vi spiste tre retter på resturanten, og opplevde maten som gjennomsnittlig god. Plassen ligger fint nede ved vannet, og vi fikk bord ved vinduet og med god utsikt. Hyggelig personal, som ble noe travel etterhvert som det kom flere folk.

Dato for besøk: september 2021
Takk, mariabU4691FN

Anmeldt 1. september 2021

Fin beliggenhet ved kaia. Kjempegod mat og god service! Jeg spise torsk til hovedrett og klippfiskboller til forrett. Ypperlig

Takk, Beate H
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Forretten med rogn av skrei var udelikat servert. Klippfiskbollene var gode. Helheten i hovedretten med uer fungerte dårlig. Retten var ganske smakløs og fisken var stekt for hardt. Rødløken var ikke ordentlig kuttet opp og i salsaen var det også tatt med den bitre kjernen i ananasen. Svakt vinkart. Dra heller på Lofotmat når du er i Henningsvær.

Takk, Hallv
Anmeldt 4. august 2021

Etter å ha lest anmeldelser på TA, samt fått anbefalinger av andre som har vært i Henningsvær, bestemte vi oss for å prøve ut fiskesuppen på Fiskekrogen.
Og det angret vi ikke på!
Den var utrolig god, og vinen vi ble anbefalt til suppen gjorde det lille ekstra.
Det var en koselig restaurant og servicen var også upåklagelig. Prisene er midt på treet og slik man må forvente når man får nydelig mat.
Kan garantert anbefale både stedet og fiskesuppen til andre som besøker Henningsvær.

1  Takk, 2014Eva
Anmeldt 1. august 2021

Havnet helt tilfeldig inn på dette stedet for lunsj og har lest anmeldelsr etterpå. Fiskesuppen er visst en favoritt og det forstår jeg. Min mann hadde kveiteburger og var så begeistret. Ligger koselig til nede ved sjøen enkelt og flott inne. Anbefalles virkelig!

Takk, irenesF9555HW

Reisende som så på Fiskekrogen, så også på

Har du vært i Fiskekrogen? Del dine erfaringer!