“Pizza på uteservering ”
Anmeldelse av Trevarefabrikken

Trevarefabrikken
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Henningsvær
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Spiste god pizza ute på fremsiden av Trevarefabrikken, god mat og god service. Fantastisk utsikt og fint sted å sitte om kvelden!

1  Takk, Astrid K

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Dro mine foreldre og min sønn inn her for å spise. Vi fikk bra mat og en god opplevelse. (burgeren var helt klart beste retten, torsk pokebowl var ganske bra) Betjeningen var en hyggelig gjeng.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 622fredrikf
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe på over 100 personer. Ble servert mat (mest vegetar) i noen spesielle grå/svarte lefser. Sjarmerende men det var dessverre ikke godt! Må være ærlig. Av og til så er ikke ny og fancy mat det beste når en er sulten. Men selve Trevarefabrikken med sin rustikkhet og bakgrunnshistore imponerer og fascinerer. Absolutt en plass en bør gå innom når en er i Henningsvær. Fint å sitte ute på baksiden når det er fint vær.

Dato for besøk: september 2019
Takk, benttte
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, og servering av pizza lagd ute i steinovn etter klokka 16. Veldig god pizza og var heldige med været så vi kunne sitte ute i sola med en fantastisk utsikt. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Carina K
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Var her med familien med voksne barn. Det var karaokeaften og god stemning. Øl er øl, men ikke prøv det de kaller «mule» eller andre drinker - er det mulig å lage de så dårlig?

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 481larsl

Reisende som så på Trevarefabrikken, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Trevarefabrikken? Del dine erfaringer!