“Vakker utsikt og god betjening.”
Anmeldelse av Trevarefabrikken

Trevarefabrikken
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Henningsvær
Anmeldt 15. juli 2020

Var på denne restauranten i forbindelse med en familieferie. Vi bestilte mat, og ventet noe lenge på denne. Videre måtte vi spesifikt spørre om bestikk, salt, og pepper. De som jobbet der var riktig nok veldig hyggelige. Når maten kom, var i alle fall størrelsene på pizzaene noe små. Kun 4 pizzastykke utgjorde en hel pizza. Smaken var likevel super.

Drikken var litt både og fikk jeg inntrykk av. Jeg drakk en chianti som var god, mens min søster sin aperol spritz kunne trengt mer kullsyre.

Vi kjøpte noen potetbåter med en slags majonesdip som var sinnsykt god. Til denne fikk vi oppskriften av en hyggelig servitør med navn Tom. Utsikten på stedet var også helt utrolig.

Takk, henriklramstad

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Spiste god pizza ute på fremsiden av Trevarefabrikken, god mat og god service. Fantastisk utsikt og fint sted å sitte om kvelden!

1  Takk, Astrid K
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Dro mine foreldre og min sønn inn her for å spise. Vi fikk bra mat og en god opplevelse. (burgeren var helt klart beste retten, torsk pokebowl var ganske bra) Betjeningen var en hyggelig gjeng.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 622fredrikf
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe på over 100 personer. Ble servert mat (mest vegetar) i noen spesielle grå/svarte lefser. Sjarmerende men det var dessverre ikke godt! Må være ærlig. Av og til så er ikke ny og fancy mat det beste når en er sulten. Men selve Trevarefabrikken med sin rustikkhet og bakgrunnshistore imponerer og fascinerer. Absolutt en plass en bør gå innom når en er i Henningsvær. Fint å sitte ute på baksiden når det er fint vær.

Dato for besøk: september 2019
Takk, benttte
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening, og servering av pizza lagd ute i steinovn etter klokka 16. Veldig god pizza og var heldige med været så vi kunne sitte ute i sola med en fantastisk utsikt. Anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Carina K

Reisende som så på Trevarefabrikken, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Trevarefabrikken? Del dine erfaringer!