“Kult sted med kjempe dårlig service”
Anmeldelse av Trevarefabrikken

Trevarefabrikken
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Henningsvær
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe kult sted. Service var elendig. Vi måtte bestille drikke via en app, men det tok 30 minutter før vi mottok drikken. Utvalget på drikke var også veldig dårlig. Vi spurte etter hvitvin og fikk surt beskjed om at vi har så mye å gjøre, så vi kan ikke servere vin nå. Et sted med potensiale!!

1  Takk, Lis197

Anmeldt 16. juli 2020

Restauranten er utrolig kul. Servicen er bra, det ligger kjempe bra til. Mye god mat og bra utvalg! Anbefales!

Takk, 545julianes
Anmeldt 15. juli 2020

Var på denne restauranten i forbindelse med en familieferie. Vi bestilte mat, og ventet noe lenge på denne. Videre måtte vi spesifikt spørre om bestikk, salt, og pepper. De som jobbet der var riktig nok veldig hyggelige. Når maten kom, var i alle fall størrelsene på pizzaene noe små. Kun 4 pizzastykke utgjorde en hel pizza. Smaken var likevel super.

Drikken var litt både og fikk jeg inntrykk av. Jeg drakk en chianti som var god, mens min søster sin aperol spritz kunne trengt mer kullsyre.

Vi kjøpte noen potetbåter med en slags majonesdip som var sinnsykt god. Til denne fikk vi oppskriften av en hyggelig servitør med navn Tom. Utsikten på stedet var også helt utrolig.

Takk, henriklramstad
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Spiste god pizza ute på fremsiden av Trevarefabrikken, god mat og god service. Fantastisk utsikt og fint sted å sitte om kvelden!

1  Takk, Astrid K
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Dro mine foreldre og min sønn inn her for å spise. Vi fikk bra mat og en god opplevelse. (burgeren var helt klart beste retten, torsk pokebowl var ganske bra) Betjeningen var en hyggelig gjeng.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 622fredrikf

Reisende som så på Trevarefabrikken, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Trevarefabrikken? Del dine erfaringer!