“Fantastisk!”
Anmeldelse av Trevarefabrikken

Trevarefabrikken
Vurdert som nr. 4 av 14 Restauranter i Henningsvær
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted med avlappende atmosfære og kult interiør. Nydelig pizza og et godt ølutvalgt. Beliggenheten er spektakulær. Anbefales!

Dato for besøk: september 2021
Takk, joakims737
Kristine K, Markedsføring på Trevarefabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2021

Tusen takk for anmeldelsen din! Det er godt å høre at du trivdes hos oss og vi håper å se deg igjen en dag :)

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod, men dyr til å være tidenes minste pizza. Ikke kom hit skrubbsulten. En av de bedre pizzaene jeg har smakt, synd den ikke var dobbelt så stor.

Takk, Vegard F

Takk for anmeldelsen din! Leit å høre at du synes pizzaen var for liten, men godt å høre at du likte den likevel!

Anmeldt 28. juli 2021

Forhåndsbestilte badstuen to mnd i forveien, og betalte 1500 for 1,5 time. Fikk badstuen ti minutter forsinket, og fikk heller ikke utvidet tiden vår i andre enden da det er direkte overlapp mellom grupper som har booket tid. I denne overgangen var servitøren både uhøflig og masete. Synd at dette tilbudet er så dårlig administrert da badstuen virkelig er flott! Antagelig hadde de gjort seg selv en tjeneste ved å ha 15 minutter mellom hver gruppe,- da hadde det også vært mulig å foreta en litt grundigere vask.

Takk, Overgang
Kristine K, Markedsføring på Trevarefabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Heia!
Takk for tilbakemeldingen din. Den blir tatt med videre og vi ser alltid på måter å forbedre rutinene våre, så tusen takk igjen!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Grei pizza - litt masete stemning. Hadde hørt mye om stedet, men ble litt skuffet. Mye folk, litt kaotisk. Drøye 30 min fra bestilling til mat kom, smakte ok.

Takk, TrineL1972
Kristine K, Marketing på Trevarefabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Heia! Det var leit å høre at besøket hos oss ikke levde opp til forventningene. Vi håper likevel du kommer tilbake ved en senere anledning :)

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hadde hørt mye bra om stedet, men ble dessverre veldig skuffet. Frekk hovmester og dårlig stemning. Kommer ikke tilbake.

1  Takk, johni5911

Reisende som så på Trevarefabrikken, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Trevarefabrikken? Del dine erfaringer!