Anmeldt 14. juni 2016

Jeg anbefaler Henningsvær og Gammelfileten Brygge til alle som skal til Lofoten. Vi bodde der i 3 netter i en trivelig og flott leilighet, nyoppusset med alt man trenger av utstyr. Det var gode senger, stort bad, ren og pen kjøkkenkrok og koselig stue med ekstraseng. Vertskapet var utrolig hyggelig og servisinnstilte. Gammelfileten ligger midt i sentrum med restauranter og butikker i nærheten. Henningsvær er dessuten et flott utgangspunkt for å utforske Lofoten. Vi kommer gjerne tilbake :-)

Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, gerdsigne
Gammelfileten, Owner på Gammelfileten Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2016

Hei og tusen takk for hyggelig omtale.

Vi er veldig glade for at dere hadde et fint opphold hos oss :-) og hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Hilsen Alf Kenneth på Gammelfileten Brygge

Anmeldt 24. mai 2015 via mobile enheter

Jenter på tur. Gammelfileten leverer igjen. Fantastisk plass og bo. Stor flott leilighet med alt man trenger. Nydelig oppusset, rent og delikat. Vi elsker plassen og Henningsvær! Nydelig utsikt og trivelig vertskap. Byen er svært idyllisk og bluesfestivalen er definitivt et høydepunkt

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Merete069
Gammelfileten, Owner på Gammelfileten Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2015

Tusen takk for fine ord. Veldig glad for at dere hadde et fint opphold og en fin festival.

Anmeldt 26. august 2013

FLOTT plass med fine leiligheter som er ny oppusset og delikate og de har GOD plass - de ligger midt i Henningsvær sentrum, "kort" veg til alt.
Må også skryte av Kenneth som eier og driver Gammelfileten Brygge - makan til god service og gjestfrihet - han er helt unik.
Absolutt et sted som kan anbefales.!

Dato for oppholdet: august 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, turapi
Anmeldt 16. august 2013

Denne sommeren var vi utrolig heldig med været, når været er godt og vi bor her i dette flotte leilighets anlegget må karakteren for anmeldelsen bli 5.
GB er et flott utleieanlegg med 18 senger fordelt på 4/leiligheter. Alle leilighetene er vellutstyrt, ren og pene med spesielt gode senger.
Vi har denne gangen bodd i leiligheten som heter Randveig som ligger i 2. Etg med en fantastisk utsikt til Henningsvær.
Vi anbefaler dere alle og overnatte her hos Alf Kenneth som yter en utrolig god service.
Kommer plutselig tklbake.

Dato for oppholdet: august 2013
Takk, trondmr
Gammelfileten, Owner på Gammelfileten Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2013

Tusen hjertelig takk for det. Utrolig glad for at dere trives hos oss og hjertelig velkommen tilbake skal dere være :-)

Hilsen Kenneth

Anmeldt 14. august 2013

Vi var 2 familier der i juli måned - 4 voksne og 4 barn og bodde i leilihetene Fileten og Arkivet. Nydelig oppusset med stue/spisestue og kjøkken i åpen løsning, romslige soverom og 2 delikate bad. Godt utstyrt i alle rom og deilige senger å sove i. Vi var også så heldige med været at vi fikk brukt uteplassen i solen. Eier Alf Kenneth fortalte oss mer enn gjerne historien om Gammelfileten, Henningsvær og hva vi burde få med oss på vår ferie i Lofoten. Helt perfekt!

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, Hege H

Tusen takk for fine ord :-) Jeg er veldig glad dere trivdes hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Hilsen Kenneth