“God Bacalao og fiskesuppe”
Anmeldelse av Kafe Knusarn

Kafe Knusarn
Vurdert som nr. 7 av 13 Restauranter i Henningsvær
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God Bacalao og fiskesuppe. Fint og koselig lokale. Varmrettene er stort sett fisk. Har kaffebar og kaker

Takk, roger-bgo

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom for en liten lunsje i regnværet. Hyggelig sted, Bacalao var nydelig. Stedet kan anbefales

2  Takk, NilsDyr
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Stakk innom her i dag for en sen lunsj og må si vi ble positivt overrasket. Vi fikk lov å sitte på uteserveringen med vår hund. De hadde alt vannskål stående klar for vår firbeinte venn. Maten var god, både bacalao og toast. Rettene kunne likevel ha vært større porsjoner. Lokalene inne var rene, nye og innbydende. Anbefaler stedet virkelig.

2  Takk, siljek2
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Koselig og intim café - det beste var å kunne sitte ute og kose seg med god kaffe og en kakebit. Vil anbefale caffe latte og caffemocca samt reker om det er på menyen!

1  Takk, Malin O
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte dagens ferske reker med hvitvin. Dette var bra! Fin kvalitet på rekene og det var nok reker! Anbefales! Gode desserter har de også!

Takk, 523espent

Reisende som så på Kafe Knusarn, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Kafe Knusarn? Del dine erfaringer!