“Hyggelig lunsj-sted”
Anmeldelse av Kafe Knusarn

Kafe Knusarn
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Henningsvær
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En varm og nydelig dag viste Henningsvær på sitt beste, og sentralt i sentrum ligger Knusarn. Vi fikk plass ute i sola og bestilte noen store rekesmørbrød. De smakte fortreffelig, og sammen med hyggelig personale, gav det oss en deilig lunsj-opplevelse.

Takk, arildth

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Koselig kafé med gode kaker, kaffe og lunsj/middag. God service. Vi kommer gjerne tilbake og prøver en fiskerett som det var flere av på menyen.

1  Takk, tones249
Anmeldt 21. september 2020

Hyggelig kafé med nydelig mat! Fiskesuppen var meget god - masse fisk. Veldig god service. Pent og ordentlig sted.

Dato for besøk: september 2020
Takk, patriciafZ3912QJ
Anmeldt 24. juli 2020

Nydelig bacalao og god service! Maten kom raskt og var absolutt verdt besøket! God kaffe og dessert

Takk, StinaWall74
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

God Bacalao og fiskesuppe. Fint og koselig lokale. Varmrettene er stort sett fisk. Har kaffebar og kaker

Takk, roger-bgo

Reisende som så på Kafe Knusarn, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Kafe Knusarn? Del dine erfaringer!