“Fantastisk betjening”
Anmeldelse av Kafe Knusarn

Kafe Knusarn
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Henningsvær
Anmeldt 2. august 2021

Vi hadde bacalao og burger, samt ostekake til dessert. Kan anbefales
Betjeningen var rask med servering og vasket og spritet etter hver gjest.

Takk, josteing120

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste lunsj her!
Kusina tok focaccia med ost og skinke, den var sykt digg!
Jeg tok glutenfritt rekesmørbrød. Altså, WOW! Var et TÅRN av reker, jeg orket ikke alt!
God kaffe og superhyggelig lokale!

Takk, Ailiskh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, alle var veldig fornøyde med maten. Koselig lokale med ikke for mange mennesker, samtidig som det var høy kvalitet på maten. Anbefales!

Takk, nattimp99
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En varm og nydelig dag viste Henningsvær på sitt beste, og sentralt i sentrum ligger Knusarn. Vi fikk plass ute i sola og bestilte noen store rekesmørbrød. De smakte fortreffelig, og sammen med hyggelig personale, gav det oss en deilig lunsj-opplevelse.

Takk, arildth
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Koselig kafé med gode kaker, kaffe og lunsj/middag. God service. Vi kommer gjerne tilbake og prøver en fiskerett som det var flere av på menyen.

1  Takk, tones249

Reisende som så på Kafe Knusarn, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Kafe Knusarn? Del dine erfaringer!