“Triste greier med potensiale”
Anmeldelse av Kafe Knusarn

Kafe Knusarn
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Henningsvær
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bestilte toast og focaccia med ost og skinke. Helt ok mat, kunne godt ha byttet ut tortillachipsen(seig FirstPrice type) med f. eks Sørlandschips og hatt litt aioli eller tilsvarende på focacciaen. Fryktelig mye rot på bordene(det flyter), virker som servitør er mer opptatt med å dekke langbord til noen enn å få ryddet vekk kopper og kar først. Synd, denne plassen har sikkert potensiale…

1  Takk, henrikbrnd

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Svært koselig kafé med koselige lokaler. Deilige kaker og en deilig meny til lunch med spareribs, burger deilige smørbrød og rekesmørbrød og fish and chips blant annet. Veldig deilige rekesmørbrød og fish and chips. Fint sted å lunche.

Takk, T5719LEdanielg
Anmeldt 2. august 2021

Vi hadde bacalao og burger, samt ostekake til dessert. Kan anbefales
Betjeningen var rask med servering og vasket og spritet etter hver gjest.

Takk, josteing120
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste lunsj her!
Kusina tok focaccia med ost og skinke, den var sykt digg!
Jeg tok glutenfritt rekesmørbrød. Altså, WOW! Var et TÅRN av reker, jeg orket ikke alt!
God kaffe og superhyggelig lokale!

Takk, Ailiskh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, alle var veldig fornøyde med maten. Koselig lokale med ikke for mange mennesker, samtidig som det var høy kvalitet på maten. Anbefales!

Takk, nattimp99

Reisende som så på Kafe Knusarn, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Kafe Knusarn? Del dine erfaringer!