“Et lite funn”
Anmeldelse av Einvær Restaurant

Einvær Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 13 Restauranter i Henningsvær
Beskrivelse: Teamet bak Einer i Oslo har denne sommersesongen åpnet en restaurant i Henningsvær i Lofoten; Einvær. Hos oss kommer du til å finne et sterkt fokus på lokale råvarer. Både som vi har høstet selv og fra lokale småskala samarbeidspartnere.
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Nytt sted, drevet av kompetente entusiaster. Profesjonell og tilstedeværende, uten å være påtrengende, servitør. Maten, potetkake/bacon, fishfingers og tartar av hval var i særklasse godt.

1  Takk, 724runeh

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

God service og uvanlige smaker. En meny med lokal mat og sauser som smaker helt fantastisk. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, livkarinaaneland
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Strålende måltid, 3 retters , blåkveite , kje og is .
Kjempegodt , veldig kompetent service , avslappet , cool atmosfære. Henningsværs beste?
Gå dit, dette var strålende !!!

2  Takk, rstav
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

I går satte jeg meg ned i vinbaren på Einvær. Dette var et hyggelig sted med imøtekommende og flotte karer! Nydelig vinutvalg hadde de og. Man kan velge mellom sjøutsikt eller utsikt over kokkedisken. Jeg valgte det siste og det var veldig gøy å følge med på kokkene som anrettet mat.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, tanied2019
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Vi spiste treretters middag. Hyggelig og oppmerksomme servitører. Maten var delikat, smakfull og perfekte porsjoner. Dessert med rabarbra, geitost og rognebærblad is er det beste jeg har smakt.
Anbefaler et besøk her

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, LineH1064

Reisende som så på Einvær Restaurant, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Einvær Restaurant? Del dine erfaringer!