“Fornøyde og mette trøndere”
Anmeldelse av Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga - STENGT

Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga
Anmeldt 8. juli 2020

Vi ble tatt imot med åpne armer av mannskapet og tatt godt hånd om. Menyen var kort og enkel, noe man ofte ser på gode resturanter. Dette satte jo forventningene våre ganske høyt, men dette blir innfridd så til de grader. Fantastisk lokal mat og serviceinnstile servitører. Atmosfæren, maten og ikke minst servicen vi opplevde, lever enkelt opp til toppkarakter. Ta turen innom om. Du vil ikke angre.

1  Takk, 12hri

Anmeldt 8. juli 2020

Ble anbefalt Gamle Salten av to lokale fruer. Bestilte skreirogn til forrett, og reinsdyr og villkveite til hovedrett. Nydelig mat og meget god service. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Marisolbu
Anmeldt 8. juli 2020

Vi har vært på Kvitbrygga og Gamle Salten flere ganger nå og elsker det!
Kvitbrygga er perfekt for en uformell matbit hvor barna kan leke rundt med biljard, bordtennis, husker mm. Her er også Lofotens diggeste solvegg med midnattssol.
Vår favoritt på Kvitbrygga er fiskesuppen og skreirogn. Betjeningen er super blid og serviceminded.

Gamle Salten er en opplevelse i seg selv. Hele båten er som et museum med masse kule detaljer. Her er det ordentlig stil med hvite duker og tøy servietter. Fantastisk utsikt og ikke minst fantastisk bra mat.
Min favoritt her er laks sashimi, kveite og fløterand.
Helt innertier!

Første gangen vi var der var det litt innkjøringsproblemer med bestillingsappen, men det har løst seg nå og fungerer TOP!

Anbefales på det varmeste!

1  Takk, 227marih
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Unikt konsept som mikser restaurant opplevelser på Gamle Salten båten med kule lokaler på Kvitbrygga. Vi var 7 til bords som fikk servert litt forskjellige retter. Tror favoritten var VAAG Stamlaks sashimi, Skrei rognen, Kveite og Fløterand til dessert var himmelsk. Avsluttet med et slag biljard og vin på Kvitbrygga. Vi besøkte dem helt i starten av sesongen og det var endel kluss med datasystemet som medførte unødvendig venting på noen retter. Ekstremt hyggelig personale gjør at vi velger å ikke trekke «poeng» pga. det. Maten er i ypperste klasse og det samme er atmosfære og beliggenheten. En kveld vi kommer til å huske.

1  Takk, arcticdude
Anmeldt 7. juli 2020

Var her med 10 andre venner og fikk servert sashimi, reinsdyr og fløterand. Laksen som var brukt i sashimien var ekstremt god og var hentet bare 200m unna restauranten. Hovedretten med reinsdyr overgikk alle forventninger og var en fryd for ganen.
Betjeningen var veldig imøtekommende og stelte i stand for gruppen vår (som kom uten å ha bestilt) på kort tid.

Vi hadde en flott aften her og kommer absolutt tilbake om vi er i Henningsvær.

2  Takk, 822sigurdh
NKMG, Daglig leder på Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Tusen takk for gode ord og velkommen tilbake!

Reisende som så på Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga, så også på

Henningsvær, Vågan