“Fantastisk mat på unikt skip ”
Anmeldelse av Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga - STENGT

Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Beste middagen i Lofoten!
Lokal mat perfekt tilberedt.
Vi spiste sashimi, Lofotrogn, Kveite, lokale oster og fløterand.
Nydelig alt sammen.
Etter middag kan man fortsette festen på Kvitbrygga som har solen til midnatt biljard, bordtennis og servering.
Man kan også bo ombord på det fine gamle hurtigruteskipet.

1  Takk, 995olavm

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk service, fantastisk utsikt. Takk for en fantastisk kveld. Til tross for litt surr med bestillingene ryddet betjeningen opp langt over det vi forventet. Anbefales! ❤️

2  Takk, drhauptmann
Anmeldt 9. juli 2020

Utrolig flotte omgivelser på en historisk båt med ypperlig utsikt over Lofoten. Vi fikk nydelig tilbredt Skrei, og betjeningen var særdeles service innstilt. Kan sterkt anbefales.

1  Takk, OnthetourParadis
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt, god mat og super gjestfrihet. Middagen var en opplevelse i seg selv, som ble avsluttet i et publokale uten sidestykke. Eneste minuset var at servicepersonalet i resturanten opplevdes noe uerfarne. Alt i alt; fine mennesker og Lofotens beste utsikt. Må oppleves!

2  Takk, 225rebekkah
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Er du på utkikk etter en god atmosfære i tillegg til helt nydelig mat - dette er plassen. Sykt god mat, grei service, ikke minst kult lokale ombord i båt. Vi ble hentet med rib i henningsvær sentrum, (gratis), men også fin gå-avstand til resturangen på ca 10-15 min fra sentrum. I huset vedsidenav er det også en veldig unik pub/sosialiseringsplass for alle aldre. Anbefales

1  Takk, n0ramarieh

Reisende som så på Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga, så også på