“Sjarmerende sted med god mat og veldig hyggelig service ”
Anmeldelse av Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga - STENGT

Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det var fullt på Gamle Salten, så vi tok plass i Kvitbrygga rett over. Samme kjøkken var et stort pluss. Vi fikk ikke tilgang til alt som restauranten Gamle Salten hadde, men flere av rettene. Alt vi fikk var utrolig godt. Sjarmerende sted med god mat, god vin og fantastisk hyggelig service. Kommer tilbake neste gang jeg er i området.

Takk, StianMartinsen1975

Anmeldt 15. juli 2020

Fantastisk plass, vi spiste ikke, men tog oss ett glas vin med fantastisk utsikt, Gammel Salten låg nedanfor

2  Takk, Jaropi
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Beste middagen i Lofoten!
Lokal mat perfekt tilberedt.
Vi spiste sashimi, Lofotrogn, Kveite, lokale oster og fløterand.
Nydelig alt sammen.
Etter middag kan man fortsette festen på Kvitbrygga som har solen til midnatt biljard, bordtennis og servering.
Man kan også bo ombord på det fine gamle hurtigruteskipet.

1  Takk, 995olavm
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk service, fantastisk utsikt. Takk for en fantastisk kveld. Til tross for litt surr med bestillingene ryddet betjeningen opp langt over det vi forventet. Anbefales! ❤️

2  Takk, drhauptmann
Anmeldt 9. juli 2020

Utrolig flotte omgivelser på en historisk båt med ypperlig utsikt over Lofoten. Vi fikk nydelig tilbredt Skrei, og betjeningen var særdeles service innstilt. Kan sterkt anbefales.

1  Takk, OnthetourParadis

Reisende som så på Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga, så også på