“Veldig flott plass,men dessverre”
Anmeldelse av Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga - STENGT

Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig flott plass,men dessverre levde ikke maten opp til forventningene. Reinsdyret smakte bra, men tilbehør hadde de gått tomt for, så fikk verken poteter og grønnsaker til hovedretten.

Dato for besøk: august 2020
Takk, J8054VUroberts

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

For en plass!
Ble møtt av en utrolig hyggelig servitør, Geir. Dette er en den beste plassen i Henningsvær. Gammelt fiskevær bygd om til den hyggelige bar/hygge sted. Tre tima kø på trevare? Gløm det.. vi stikk på Kvitbrygga.

1  Takk, anonym_vinelsker
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en skjult perle i Henningsvær. Maten på båten var utsøkt og et glass i det ombygde fiskemottaket var en opplevelse. Meget god service fra hyggelige folk som bryr seg om det de driver med.

Takk, larsh298
Anmeldt 22. juli 2020

Nydelig god mat! Vi prøvde fiskesuppe, torsk, tørrfiskrett og lammekjøtt. Barnemenyen med fiskeburger var litt kjedelig med fiskekaker i hardt brød. Vi måtte vente lenge på potet til hovedretten og vi droppet dessert, da det var strøket ut to desserter fra menyen.

Takk, kristinhN9036CZ
Anmeldt 21. juli 2020

Vi hadde store forventninger til denne restauranten i forkant. Det reklameres med en meny av Bocuse d’Or chef Gunnar Hvarnes. Undres hvorfor han vil assosieres med dette. Vi mener «styr unna»!

På en snau meny var minst to retter ikke tilgjengelig. Kveite byttet ut med skrei som alternativ.

Verdens kjedeligste fiskeburger som ble anbefalt som barnerett. Fiskekake i tørt brød.

En i følget hadde fiskesuppe til forrett - dette var en smørsaus med fiskestykker i. Interessant ble det når en annen i følget fikk sin fiskesuppe til hovedrett. Lignet ikke den første i det hele tatt - det var en middels hummersuppe uten noe sm helst av grønnsaker. Skulle visstnok være to ulike batcher..... det er ikke mulig med slike smaksforskjeller... Den siste ble strøket fra regningen,

Tror dessverre ikke at noen lokale ville vært imponert av tørrfisk-kreasjonen heller.

30 min etter siste matbit var bordet fremdeles ikke ryddet. Dette var servitørens 3 dag på jobb, og hadde ute kunnskap om noe som hadde med servitøryrket og gjøre. Hvor var sjefen??

Det må være flaut å være restauranteier når dette er resultatet dessverre. Til kundene : styr unna - det finnes andre alternativer.

Takk, 886stigl

Reisende som så på Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga, så også på