“God mat i flott maritim atmosfære”
Anmeldelse av Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga - STENGT

Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk booket bord til tross for sein ankomst. Hyggelig og serviceinnstilt betjening gav oss en fin opplevelse. Tok noen tid og få maten, men det gjorde egentlig ikke noe, fordi fiskerettene var så gode.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 784geirs

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Veldig flott plass,men dessverre levde ikke maten opp til forventningene. Reinsdyret smakte bra, men tilbehør hadde de gått tomt for, så fikk verken poteter og grønnsaker til hovedretten.

Dato for besøk: august 2020
Takk, J8054VUroberts
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

For en plass!
Ble møtt av en utrolig hyggelig servitør, Geir. Dette er en den beste plassen i Henningsvær. Gammelt fiskevær bygd om til den hyggelige bar/hygge sted. Tre tima kø på trevare? Gløm det.. vi stikk på Kvitbrygga.

1  Takk, anonym_vinelsker
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en skjult perle i Henningsvær. Maten på båten var utsøkt og et glass i det ombygde fiskemottaket var en opplevelse. Meget god service fra hyggelige folk som bryr seg om det de driver med.

Takk, larsh298
Anmeldt 22. juli 2020

Nydelig god mat! Vi prøvde fiskesuppe, torsk, tørrfiskrett og lammekjøtt. Barnemenyen med fiskeburger var litt kjedelig med fiskekaker i hardt brød. Vi måtte vente lenge på potet til hovedretten og vi droppet dessert, da det var strøket ut to desserter fra menyen.

Takk, kristinhN9036CZ

Reisende som så på Restaurant Gamle Salten/ Kvitbrygga, så også på