“Trivelig kafé”

Henningsvær Lysstøperi & Cafe
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Henningsvær
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Her hadde vi det svært trivelig. Flotte retro lokaler og interiør. Nydelige kaker og god kaffe. Vi drakk også noe vin og øl. Super service og framstod som svært populært under julegaten i desember.

Takk, Rune1973

Anmeldt 8. oktober 2018

Gledet oss til en ny tur til Henningsvær og cafeen på Lysstøperiet, men for en skuffelse. Ingen av kakene var merket med hensyn til allergier, på forespørsel om hvilken av kaken som inneholdt nøtter var svaret: har ikke peiling... jeg måtte påpeke at kafekanna var fri for kaffe, og de var fri for kanelboller og da kakaoen kom uten krem var det så vidt det ble beklaget. Overhørte noen som spurte hva slags brus de hadde og da var svaret: Det hær... og servitøren bare slo ut med armen uten at hun orket og si noe mer om det. Greit nok har de omtrent monopol i Henningsvær, men det blir lenge til neste gang vi kommer på besøk.

Takk, LinsenHarstad
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Stedet ser ut som det er innredet med kjærlighet. Virkelig fin atmosfære!
Vi spiste rekesmørbrød og bacalao. Nydelig begge deler.
De hadde også et enormt utvalg av de lekreste kaker.

Takk, 277monaj
Anmeldt 17. september 2018

På vår vandring rundt omkring fant vi dette litt spesielle spisestedet hvor vi inntok en lunsj. Spiste en velsmakende pizza. Stedet hadde et fantastisk utvalg av forskjellige kaker. Noe vi lot oss friste av til dessert, Mange mennesker og et populært sted. Dette anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Steinar H
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Første besøket på lysstøperiet etter at det har fått en facelift. Ble positivt overrasket, mange nye fjes bakom cafedisken, men ble tatt varmt imot, kanelsnurr ene og ☕ ble nytt med de nye utkikksbordene ut mot gata. Er kr 140,- en stiv pris for 2 snurringer og 2 , gode var de.., skal du innom Henningsvær, er Lysstøperiet selvskrevet, spesielt etter en tur på Festvågtinden først.. ☺️

Dato for besøk: august 2018
Takk, frodew54

Reisende som så på Henningsvær Lysstøperi & Cafe, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Henningsvær Lysstøperi & Cafe? Del dine erfaringer!