“FANTASTISK”
Anmeldelse av Full Steam Henningsvær

Full Steam Henningsvær
Vurdert som nr. 2 av 2 Kaffe og te i Henningsvær
Anmeldt 23. juli 2021

En utrolig opplevelse! Maten var fantastisk og lokalet var veldig annerledes og kult Abefales på det sterkeste!

Takk, N3196UIelisabethl
Kugan V, General Manager på Full Steam Henningsvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei Elisabeth, Takk for besøket til Full Steam Henningsvær og den flotte anmeldelsen din. Vi er veldig glade for at du hade Bra på Full Steam Henningsvær, forhåpentligvis ses vi igjen. Ha en god sommer.
Full Steam -team.

Anmeldt 22. juli 2021

Helt fantastisk mat, et av de bedre måltidene jeg har hatt! Kult lokale med god atmosfære. Kommer garantert tilbake

Takk, Klokturist111

Takk for besøket til Full Steam Henningsvær og den flotte anmeldelsen din. forhåpentligvis ses vi igjen. Ha en god sommer Fullt Steam -team.

Anmeldt 13. juli 2021

Man skal ikke la seg lure over at denne restauranten ligger litt utenfor sentrum og litt kummerlig til. Maten smakte helt fantastisk - spesielt forretten med hval den må prøves. Betjeningen var imøtekommende og hjelpsomme og sørget for at servicen var topp! Virkelig et sted som fortjener et besøk dersom man er i Henningsvær!

Takk, 160dinak

Takk for besøket i full Steam Henningsvær og den detaljerte flotte anmeldelsen din. Vi er veldig glade for at du var fornøyd på Full Steam Henningsvær, forhåpentligvis ser vi deg igjen. Ha en god sommer Fullt Steam -team.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Aldri prøvd hvalkjøtt før, men prøvde dette for første gang. Sykt god mat, og dessert. Trivelig personale :) Anbefales!

Takk, andrealW5542KN

Hei Andrea Takk for besøket i full Steam Henningsvær og den flotte anmeldelsen din. Vi er veldig glade for at du var fornøyd på Full Steam Henningsvær, forhåpentligvis ser vi deg igjen. Ha en god sommer Fullt Steam -team.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Kombinasjonen av omvisning, fiskerihistorie fra Lofoten, autentiske omgivelser med hjemmekoselig interiør og utsøkt mat med havets delikatesser gjorde ettermiddag til en minneverdig opplevelse
Servicen var upåklagelig. Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Takk, Odyssey45494240712

Hei, Takk for besøket i Full Steam Henningsvær og den detaljerte flotte anmeldelsen din. Vi er veldig glade for at du var fornøyd med Full Steam Henningsvær. Det ville være flott å ha deg igjen hos oss. Ha en god sommer Fullt Steam -team.

Reisende som så på Full Steam Henningsvær, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Full Steam Henningsvær? Del dine erfaringer!