“Utmerket!”
Anmeldelse av Full Steam Henningsvær

Full Steam Henningsvær
Vurdert som nr. 2 av 2 Kaffe og te i Henningsvær
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, flott personale, spennende lokale. Vi spiste torsketunger og hvalkjøtt til forrett - anbefales på det sterkeste. Videre helt nydelig hval og kveite til hovedrett. En restaurant som har fått for lite blæst, absolutt verdt et besøk. 10/10!

Takk, Eirinh91

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære med flinke og hyggelige servitører. Torksketungen, silden og hvalkjøttet var utrolig godt, mye mat for pengene.

Takk, Mia Karolin F
Kugan V, General Manager på Full Steam Henningsvær, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Hei Mia Karoline, Takk for besøket i full Steam Henningsvær og den flotte anmeldelsen din. Vi er veldig glade for at du var fornøyd med Maten og servicen . Det ville være flott å ha deg igjen hos oss. Ha en god sommer. Full Steam -team.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Et resturant besøk utenom det vanlige. Maten var utrolig god. Smakene var eksepsjonelle. Interiøret var ekte og spennende. Du blir hensatt til en svunnen tid. Hyggelige servitører. Chefen tok seg tid til en prat med oss. Stedet er en perle.

Takk, mirandahovland62

Hei Miranda, Takk for besøket til Full Steam Henningsvær og anmeldelsen din. Håper du hadde en flott kjøretur tilbake til Kristiansand, gleder oss til å ha dokker igjen. Fullt Steam -team

Anmeldt 23. juli 2021

En utrolig opplevelse! Maten var fantastisk og lokalet var veldig annerledes og kult Abefales på det sterkeste!

Takk, N3196UIelisabethl

Hei Elisabeth, Takk for besøket til Full Steam Henningsvær og den flotte anmeldelsen din. Vi er veldig glade for at du hade Bra på Full Steam Henningsvær, forhåpentligvis ses vi igjen. Ha en god sommer.
Full Steam -team.

Anmeldt 22. juli 2021

Helt fantastisk mat, et av de bedre måltidene jeg har hatt! Kult lokale med god atmosfære. Kommer garantert tilbake

Takk, Klokturist111

Takk for besøket til Full Steam Henningsvær og den flotte anmeldelsen din. forhåpentligvis ses vi igjen. Ha en god sommer Fullt Steam -team.

Reisende som så på Full Steam Henningsvær, så også på

Henningsvær, Vågan
Henningsvær, Vågan

Har du vært i Full Steam Henningsvær? Del dine erfaringer!