Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger greit til med egne gratis parkeringer. Rommene var fine og rene. Sengene er litt smale og madrassen litt for myk for min rygg. Litt liten dusj ift at man er et par. Frokosten var helt grei, med mulighet til å steke vaffel hvis d var ønskelig

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, svenroarm
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

En meget hyggelig opplevelse både når det gjelder mat og betjening. Et relativt beskjedent utvalg av retter ble tatt igjen i kvalitet. Hyggelig og effektiv servering med en prislapp som forventet på et slikt sted gjør at vi gjerne tar turen igjen. PS. husk å spørre etter det hjembakte mørke brødet

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, rogerl204
Anmeldt 14. mai 2018

Hotellet har fin beliggenhet, hyggelig lobby og betjening, men rommene er små.
Sengene er mye og dårlige. Vår dobbel seng var 2 enkle senger som var satt ved siden av hverandre. Dusjen er neste uten trykk.

Romtips: Ingen vits å betale for utsikt fra rommet.
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Johan T
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Henningsvær Bryggehotell er et godt alternativ for den som vil oppleve Henningsvær og Lofoten. Vi hadde et rom hvor vi kunne følge med alle fiskebåtene som gikk inn og ut, og når fisken ble tatt i land. En flott opplevelse.
Frokosten var innholdsrik med nybakt brød og en rikt utvalg av pålegg og mye annet godt. Det var stille i restauranten på kvelden. Vi valgte å spise andre steder på kvelden. Betjeningen er veldig hyggelige og gjør alt for at gjestene skal være tilfredse. De hadde fortjent fullt hus på kvelden også.

Det eneste negative var at rommene er ganske små. Badet minner om badet på en båt. Det er utsikten som redder stemningen på rommet og gjør det til en god opplevelse.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, RagnarfromOslo
Anmeldt 10. oktober 2017 via mobile enheter

Bodde på Henningsvær bryggehotell i 5 dager. Kom til utrolig hyggelig hotell med veldig god mat og drikke. Hver morgen frokost i nydelige omgivelser- den utsikten fra spisesalen og den gode maten. Middag spiste vi og der to ganger og det var gode måltider med god vin til. Til dessert nest siste kveld fikk vi oppleve Nordlys rett utenfor hotellet!!! Var og to turer til Svolvær og - buss fra sentrum. Etter turen fra Svolvær geita /djevelporten fikk vi haik hyggelig Svolværing når bussen var gått. Knall sol under oppholdet! Utrolig fin opplevelse. Kunstopplevelse på lofoten nordic Art festival fikk vi og.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, oddbj_rgo2016