Sunniva H
  • Priceline
0.2 km fra Henningsvær Bryggehotell
  • Priceline
Gratis parkering
Rørvika beach, 7km from Henningsvær.
    0.4 km fra Henningsvær Bryggehotell
          • Lol.travel
          0.7 km fra Henningsvær Bryggehotell
          Se flere hoteller i Henningsvær
          Anmeldt 17. september 2018

Hadde forhåndsbestilt hotellet og hadde store forventninger før vi kom. Vi sjekket inn på et meget dårlig hotellrom. Meget lite rom med et lite vindu høyt opp på veggen. Vi satt der med en klaustrofobisk følelse, Jeg gikk ned i resepsjonen og snakket med den jenta som sjekket oss inn og ba om å få et annet rom. Hun virket meget lite serviceinnstilt og hadde ingen tanker om å imøtekomme mitt ønske. Vi lot rommet være urørt og henvendte oss til en ny jente som arbeidet på ettermiddagen. Hun viste meget stor forståelse og kjente til dette rommet vi hadde fått tildelt. Hun endret rommet til et annet rom som var noe bedre. Heller ikke dette rommet hadde noen særlig høy standard. Det beste med vårt opphold var frokosten og restauranten hvor frokosten ble servert. Hotellet er ikke mitt førstevalg ved min neste reise til Henningsvær.

Dato for oppholdet: juni 2018
          Takk, Steinar H
          Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Hadde en fantastisk helg i Henningsvær i forbindelse med bryllup. Med nærhet til selve bryllupsfesten, og kanskje det eneste hotellet med kapasitet til antallet gjester var hotellet det beste alternativet i Henningsvær. Hotellet fremstår som velholdt og moderne. Et hyggelig lounge-område med peis, utsikt, og aviser. Rommene var rene og pene. Wifi og det som ellers forventes er enkelt å finne. Likevel er prisen på et nivå som skaper høye forventninger for et helt standard dobbeltrom. Den kanskje viktigste grunnen til at vi likevel slo til var mulighetene for en god frokost søndag morgen med brudefølget.

På natten fikk vi vite at frokosten var fra 0800-1000. I forhold til hva jeg opplever som vanlig på en søndag, er det tidlig å avslutte frokosten. I resepsjonen var de i tillegg klar over at hotellet var fyllt opp med et brudefølge som alle skulle ha frokost. Med tanke på bryllupsfesten mente vedkommende i resepsjonen at det ikke var problematisk å utsette frokosten til for eksempel 1100. Siden han var ferdig på jobb før frokost kunne han ikke gjøre noe, men vi kunne spørre om dette til frokosten. Personen vi snakket med var forøvrig en svært serviceinnstilt person. Hjelpsom og høflig. Absolutt interessert i å skape gode kundeopplevelser.

Da vi ikke var i seng før 0400 var vi ikke til frokosten før ca 0945. Det var da flere som sto ved frokostbenken for å sikre seg mat. Da vi kom til «fatet» var det mer eller mindre tomt. Det var akkurat nok brød til tre skiver. Disse måtte vi dele. Utvalget på pålegg var svært redusert og åpenbart ikke ivaretatt av personalet. Da det var tomt for fat måtte jeg kontakte personalet. Vi fikk da beskjed om at frokosten dessverre var stengt. Klokken var da noen få minutter over 1000. Vi fikk noe motvillig likevel litt ekstra brød og fat. Appelsinjuice og vann var det også tomt for. Dette ble såvidt vi kunne se ikke fylt opp, selv om matsalen var full og stemningen høy.

Matområdet lignet heller ikke en delikat hotellfrokost. Det lå 4-5 brødskalker slengt på en fjøl med smuler utover benken. Dette var særlig irriterende når hotellet tar premium pris som skaper høye forventninger til nettopp opplevelsen utover bare søvnen. Ble ekstra provosert når det så ut som personalet selv satt og spiste frokost på kjøkkenet. Dessverre på bekostning av oss. De kom derimot velvillig ut når vi like etterpå skulle betale.

Jeg er fullt klar over at vi kunne kommet til frokosten klokken 0800 og antakelig fått en annen opplevelse. Det jeg finner svært mangelfullt er serviceinnstillingen og hvordan hotellet har fleksibilitet for å ivareta sine gjester etter forventningene.

Med tanke på at en taxitur til Svolvær åpner for landets beste hoteller, med landets beste frokoster, og landets beste service - til en lavere pris, er dette en katastrofe.

Dato for oppholdet: september 2018
          Takk, CWFarstad
          Anmeldt 8. august 2018

Populært hotell med sentral, flott beliggenhet i Henningsvær. Rommene er moderne og fine, men ganske små. Vi var heldig å fikk rom med utsikt over havnen. Det er ikke TV på de fleste rom. Frokosten er god, men kan være litt "travel" hvis du kommer i "rushtiden". Det er mulig å bestille buffe til middag. Men der var det veldig mye folk som var kommet med charterbuss, så det droppet vi.

Dato for oppholdet: juli 2018
          Takk, Lazerlazer
          Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger greit til med egne gratis parkeringer. Rommene var fine og rene. Sengene er litt smale og madrassen litt for myk for min rygg. Litt liten dusj ift at man er et par. Frokosten var helt grei, med mulighet til å steke vaffel hvis d var ønskelig👍

Dato for oppholdet: juli 2018
          Takk, svenroarm
          Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

En meget hyggelig opplevelse både når det gjelder mat og betjening. Et relativt beskjedent utvalg av retter ble tatt igjen i kvalitet. Hyggelig og effektiv servering med en prislapp som forventet på et slikt sted gjør at vi gjerne tar turen igjen. PS. husk å spørre etter det hjembakte mørke brødet👍

Dato for oppholdet: mai 2018
          Takk, rogerl204