Priceline
Agoda.comUSD 210
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Bryggehotellet har utmerket plassering og har god standard. Rommene er små, men hva betyr det når du er på bryggen og kan sitte å nyte tilværelse i hotellets lounge eller på brygga. Hyggelig betjening og rent og pent. Et sted vi gjerne kommer tilbake til

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ErlingD
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig lite rom og veldig lytt. Hadde et greit opphold, frokosten ødela mye. Var et alternativt opplegg pga covid med bestilling via meny, følte vi ble oversett og det tok forferdelig lang tid. I tillegg dårlig info om maten og hva som var til hvem.
Henningsvær er ellers en veldig hyggelig liten havn.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, cassandrao810
Anmeldt 6. november 2019

Lofoten og Henningsvær er flott gå å rusle mellom trange gater det er helt magisk.Dette var en koselig plass og spise mye god mat og hyggelig betjening.Når jeg er i lofoten skal jeg inn der igjen.Takk for meg

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, sijha
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde en natts opphold på Hotellet i forbindelse med en liten rundtur i Lofoten. Pene og innbydende fellesarealer. Vi opplevde rommet som hyggelig, pent og rent. Det var kjempegode senger og komfortabelt sengetøy. Lite rom med lite vindu med utsikt mot inngangspartiet og en restaurant litt på skrå. Utsikten var altså ikke av den beste for dette rommet. Enkel men god frokost med vafler! Hyggelig personale. Forsåvidt dyrt som ellers i Lofoten. Hotellet stilte parkeringsplass til disposisjon. Forøvrig var Henningsvær et utrolig koselig sted med vakker natur, mye bevart arkitektur, koselige cafeer, restauranter, galleri og butikker! Absolutt verdt et besøk!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 453hildes
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig hotell og super service. Hadde juniorsuite som vel egentlig var en ombygget fellesbadstue? Mange enkle løsninger og manglende vedlikehold trekker ned totalinntrykket. Men allikevel hyggelig besøk.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 481larsl