TripadvisorUSD 243
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale dette hotellet, veldig god og hyggelig service. Følte oss veldig velkommen. Frokosten kunne hatt litt bedre utvalg og kaffen burde vært fra maskin med hele bønner og ikke på kanne. Beliggenheten er superbra. Gode senger og dyner, bra renhold og atmosfære. Vi kommer tilbake

Takk, Lis197
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var heldige og fikk en god pakkepris da vi booket i april, så vi bodde her i 2 netter i juli, samt hadde en 3-retters middag.
Fra vi kom inn døra var det bare hyggelig og imøtekommende ansatte, rommet var rent og fint med kaffemaskin og kapsler, og sengene var super gode!
Maten i restauranten var kjempe god, og servicen fra den danske servitøren var utmerket
Bor gjerne her igjen ved en senere anledning!

Takk, Bexi87
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ettersom jeg ikke finner restauranten her må jeg skrive anmeldelsen om den her.
Personalet her vet virkelig hva kundeservice er.
Vi kom hit etter flere avvisninger om fulle bord ettersom vi ikke hadde forhåndsbestilt. Før vi kom til denne restauranten var vi på Klatrecaféen hvor vi ble totalt oversett og ingen fra betjeningen ville ha kontakt med oss.
Når vi kom til hotellrestauranten var forventningen at ikke de heller hadde ledige bord, men vi ønsket å forsøke.
Som antatt var det fullbooket og den hyggelige servitøren viste oss andre mulige restauranter i nærområdet. Vi takket og gikk i denne retningen. Vi hadde ikke forlatt området før han kom løpende og sa at det akkurat kom inn en avbestilling som vi kunne ta over.
Vi koste oss med herlig mat og vin med personalet som virkelig vet hva kundeservice er.

Takk, baardsen
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Bryggehotellet har utmerket plassering og har god standard. Rommene er små, men hva betyr det når du er på bryggen og kan sitte å nyte tilværelse i hotellets lounge eller på brygga. Hyggelig betjening og rent og pent. Et sted vi gjerne kommer tilbake til

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ErlingD
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Veldig lite rom og veldig lytt. Hadde et greit opphold, frokosten ødela mye. Var et alternativt opplegg pga covid med bestilling via meny, følte vi ble oversett og det tok forferdelig lang tid. I tillegg dårlig info om maten og hva som var til hvem.
Henningsvær er ellers en veldig hyggelig liten havn.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, cassandrao810