Booking.comUSD 206
Travelocity
Orbitz.comUSD 205
eDreamsUSD 206
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Henningsvær Bryggehotell ligger fint til på kaien i Henningsvær. Rommet vi fikk var vendt mot en bakvegg av nabohuset, utsikten må derfor oppleves fra restauranten. Menyvalget var kun tre- eller femretter med vinpakke tilgjengelig. Prisen for overnatting er ca 2500 for et dobbeltrom. Middagsopplevelsen ble ødelagt av hår i maten.

Takk, 397margarethl
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Koselig hotell på brygga med veldig hyggelig bemanning! Fint hotell med karakter og historie, og bra lokasjon. Det har fine sosiale områder, og koselige soverom. Sengene er behagelige, og interiøret smakfullt.

Frokosten er veldig god og man har fin utsikt fra frokostområdet. Anbefaler å bo her om man tar turen til Henningsvær.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, MSLS1989
Anmeldt 14. juni 2021

Hadde et veldig hyggelig opphold på Bryggehotellet med superhyggelig service og rom med flott utsikt! Henningsvær viste seg også fra sin beste side værmessig. Vi spiste en veldig god 5-retters meny i restauranten, og vi kan virkelig anbefale et besøk der.
Frokosten var også god. Ikke så voldsomt utvalg, men mer enn nok å velge i.

Takk, Fantastiske
Anmeldt 6. august 2020

Vi hadde lagt ferien 2020 til Nord-Norge, og hadde bestilt to overnattinger i Henningsvær etter et par dager i Svolvær. Rommet var ikke så stort, og merkelig nok uten TV, men rent og pent. Hotellet hadde nylig åpnet igjen etter Virus-stengingen, men det aller meste virket som det skulle. Kanskje med unntak av litt varierende service i restauranten, men vi koste oss. Med stort sett fulle spisesteder i hele Henningsvær forsøkte vi å få en lunsj på hotellet, men de serverer kun frokost og middag. Som begge deler var jevnt over bra. Som erstatning for lunsj sto det både kaffe og vaffelrøre fremme, så vi kunne forsyne oss selv. Det var også greit for hotellet at vi kjøpte mat og pålegg i sentrum, og inntok lunsjen vår på benkene utenfor. Omgivelsene er helt suverene, og med godvær i tillegg så kunne det ikke bli bedre. Vi opplevde at alle i betjeningen var veldig imøtekommende, og hjalp oss med alt vi lurte på. Hvis vi skal flere turer til Henningsvær så bestiller vi her igjen.

1  Takk, toreh456
Alexandra Anker, Guest Services / Front Office på Henningsvær Bryggehotell By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på.
Takk for besøket og velkommen igjen.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale dette hotellet, veldig god og hyggelig service. Følte oss veldig velkommen. Frokosten kunne hatt litt bedre utvalg og kaffen burde vært fra maskin med hele bønner og ikke på kanne. Beliggenheten er superbra. Gode senger og dyner, bra renhold og atmosfære. Vi kommer tilbake

Takk, Lis197