Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Lofoten Arcticlofoten - en fantastisk service fra Ragnar Palsson og hans team!
Vi var ca 40 gjester, hadde faglige møter, rib-tur, fisketur i fiskebåter, sightseeing til Svolvær - men mest av alt var vi i Henningsvær.
Fantastisk mat - alt fra torsketunger, via fiskesuppe, innbakt torsk, gulasj, fish&chips til hvalkjøtt.

Det er bare å anbefale å ta «full pakke» - en opplevelse for livet.

2  Takk, torunnm445
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

For en mottagelse, så hjelpsom og på tilbudssiden.
Jeg har litt problemer med å gå i trapper, ikke noe problem med å endre på rommet vi skulle ha hatt selv om vi kom sent.
Koselig rom med en utsikt som tok pusten fra oss.
Deilig frokost og ikke minst et rimelig hotell med høy standard.

Takk, lisekri
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Litt lite rom, men sengene var gode. Hotellet ligger i stille og rolige omgivelser rett før Henningsværbrua. Tar ca 10 min å gå til sentrum. Litt kjedelig frokost, men helt ok. Hyggelig personale. Desverre kan ikke alle norsk.

Takk, 470camillai
Anmeldt 8. juli 2020

Koselig hotell som har en fin beliggenhet litt utenfor Henningsvær «sentrum». Bare en kort gåtur over brua til alt annet, samt nærme ruten til Festvågtind.
Eneste som trekker ned er frokosten. Forståelig at det er en coronasituasjon som påvirker, men dessverre en skuffende frokost. Ellers anbefales det!

Takk, Ungturist
Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Ankom sent og verten ventet med nøkkelen. Hadde bestilt enkel standard for ei natt. Nydelig rent og fint rom med TV og supert bad. Sov godt i ok senger. Nydelig frokostsal med god atmosfære og selve frokosten overgikk langt våre forventninger. Meget trivelig personale. Vi stopper her ved neste anledning

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, KarlE297