“Fantastisk sjømatsuppe og god service”
Anmeldelse av Lofotmat

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, utrolig service innstilte. Spiste lunsj og valgt en sjømatsuppe med blåskjell, torsk, krabbe,reke med mer. Helt fantastisk. Topp sted. Fine toaletter også.

1  Takk, christianhayopsahl

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Et kort stopp i Henningsvær ledet oss til Lofotmat Restaurant.Her hadde vi gleden å få servert en meget velsmakende lunsj av en hyggelig og oppmerksom betjening.Fra menyen valgte vi fiskesuppe og Bacalao.Begge retter kan varmt anbefalles.

3  Takk, Bjornen54
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige servitører, med god kunnskap om mat og ølsorter. Vår boknafisk kom delikat anrettet og smakte meget bra.

Takk, AGPeders
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

God opplevelse for 4 personer i kveld.
Startet med en liten hilsen fra kjøkkenet , med kaviar og lakserogn på flatbrød . Nydelig.
Så fikk vi alle fritert kamskjell på blomkålpuré og en pikant urtesalsa. Perfekt stekte kamskjell , men noe trekk for at maten ikke var varm nok.
Hovedrettene var indrefilet , bakt kveite, og porsjert torsk . Rause porsjoner , perfekt kokte grønnsaker. Rødbetpure til torsken var innertier , nydelig tilberedt fisk.
Servitøren var utrent, åpenbart, elementære krav er hvordan man skjenker vin . Her prøvde hun å presse en flaske musserende ned på 4 glass i en skjenking . Og fikk heller ikke dette fordelt likt. Dette bør vertskapet ta tak i , trekker ned totalopplevelsen .
Kommer imidlertid tilbake og anbefaler stedet, gode smaker Kokken( e ) vet hva de driver med på Lofotmat.

Dato for besøk: juni 2020
3  Takk, rstav
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Tusen takk for en super opplevelse hos dere i helgen! Maten var helt nydelig, det ble spis både forrett, hovedrett og dessert - uplanlagt og rett og slett for at maten var så god!
Ikke noe å si på service heller, annet enn dere er tålmodige med en såpass pratsom gjeng på tur

Dato for besøk: juni 2020
Takk, elinmm

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!