“God mat, flotte råvarer og”
Anmeldelse av Lofotmat

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God mat, flotte råvarer og hyggelig vertskap. Merker at råvarene er valgt med omhu. Deilig hjemmelagd sylta løk, deilig brød og tangsalt.

1  Takk, kristines805

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Særdeles hyggelig vertskap. Mat i særklasse med de beste av sesongens råvarer i fokus. Anbefaler gratinert tørrfisk

1  Takk, 362evens
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God mat til både middag og lunsj! Vi har smakt på fiskesuppen, bacalao og blåskjell, alle gode retter til lunsj. Til middag hadde vi gratinert tørrfisk og kveite, begge deler veldig godt! Hyggelig betjening, bestilte bord på telefon begge ganger, noe som anbefales ettersom stedet er populært og har mye gjester!

2  Takk, Astrid K
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, utrolig service innstilte. Spiste lunsj og valgt en sjømatsuppe med blåskjell, torsk, krabbe,reke med mer. Helt fantastisk. Topp sted. Fine toaletter også.

1  Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Et kort stopp i Henningsvær ledet oss til Lofotmat Restaurant.Her hadde vi gleden å få servert en meget velsmakende lunsj av en hyggelig og oppmerksom betjening.Fra menyen valgte vi fiskesuppe og Bacalao.Begge retter kan varmt anbefalles.

3  Takk, Bjornen54

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!