“Uhøytidelig med lidenskap for maten, folka og stedet. ”
Anmeldelse av Restaurant Lofotmat

Restaurant Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Prisklasse: kr 149 - kr 395
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste et deilig måltid lørdagskvelden sammen med gode venner. Forretten m kamskjell, hovedrett m tørrfisk og dessert m brunostis var smaksrikt og nydelig. Kvelden ble toppet med hyggelig service, varme og ikke minst en tydelig lidenskap for maten, folka og stedet.

2  Takk, grorongvedskui

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God mat, flotte råvarer og hyggelig vertskap. Merker at råvarene er valgt med omhu. Deilig hjemmelagd sylta løk, deilig brød og tangsalt.

1  Takk, kristines805
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Særdeles hyggelig vertskap. Mat i særklasse med de beste av sesongens råvarer i fokus. Anbefaler gratinert tørrfisk

1  Takk, 362evens
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God mat til både middag og lunsj! Vi har smakt på fiskesuppen, bacalao og blåskjell, alle gode retter til lunsj. Til middag hadde vi gratinert tørrfisk og kveite, begge deler veldig godt! Hyggelig betjening, bestilte bord på telefon begge ganger, noe som anbefales ettersom stedet er populært og har mye gjester!

2  Takk, Astrid K
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, utrolig service innstilte. Spiste lunsj og valgt en sjømatsuppe med blåskjell, torsk, krabbe,reke med mer. Helt fantastisk. Topp sted. Fine toaletter også.

1  Takk, christianhayopsahl

Reisende som så på Restaurant Lofotmat, så også på

Har du vært i Restaurant Lofotmat? Del dine erfaringer!