“FANTASTISK sted”

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk lite sted. Aldri opplevd så god service. Servitørene var veldig observante. Først ble vi tatt i mot av eieren av stedet. Vi fikk gode anbefalinger på mat og god vin. Aldri opplevd et sted som har funnet en så god balanse mellom å være interessert i gjestene og følge godt opp, uten at det blir masete. De tok seg god tid til å forklare oss det vi lurte på i menyen, og var bare til stede underveis i måltidet i tilfelle vi trengte noe mer. Dette var en nydelig opplevelse.
Det ble tilrettelagt for allergi, og jeg som er laktoseintolerant kunne bestille alt på menyen utenom fiskesuppe. Jeg fikk til og med brød og smør som var uten laktose.
Lurt å booke bord på forhånd.

1  Takk, simness

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk spennende og god mat! Ansatte var veldig serviceinnstilt og gjorde besøket til en fin opplevelse for liten og stor . Kokka kom selv til bordet og fortalte om maten noe som opplevdes veldig jordnært og trivelig. Heier på dere

1  Takk, 209b_rdf
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Gode råvarer i fiskesuppa, men den var svak på smak og tykkelse. Mistenker at den var utvannet pga. Stor pågang

Takk, 589haraldf
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse,atmosfære og vertsskap.. Spiste grilla tørrfisk med anbefalt rødvin til .Hit kommer vi garantert igjen.

1  Takk, 138wenchej
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her under vårt besøk i Henningsvær Veldig hyggelig sted med god service Maten var nydelig og porsjonene var store! Kan virkelig anbefale et besøk her Men det er lurt å bestille bord

2  Takk, klasbu

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!