“Nydelig sjømat”

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 21. september 2020

En liten trivelig restaurant i hjertet av Henningsvær. Veldig god service. Bestilte kamskjell til forrett og gratinert tørrfisk til hovedrett. Alt smakte fortreffelig. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, linnelisabethb

Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Vi spiste et av de beste måltidene vi har hatt her. Hadde kamskjell til forrett, kveite til hovedrett og appelsinsorbet med Mangosaus til dessert. Kelneren lot oss prøvesmake ulik vin og tok godt vare på oss hele kvelden. Helt fantastisk gourmet måltid, topp service i hyggelige omgivelser. Verdt et besøk

1  Takk, elisabethf1973
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Fantastisk (liten) restaurant i Henningsvær, med nydelig mat, god atmosfære, hyggelig betjening og kjekke kokker. Hva mer kan man be om?

Vi spiste gratinert tørrfisk, utrolig godt! Dette kommer fra en som er meget begeistret for fisk (undertegnede). Selv min partner in crime som ikke er mega begeistret for fisk, utfordret skjebnen og bestille samme rett, den falt like godt i smak der. Nabo bordet hadde spist dåhjort og var minst like begeistret som oss. Hit skal jeg tilbake!

1  Takk, 924anes
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Var der og spiste blåskjell til forrett og lamme caré til hovedrett og begge rettene smakte helt nydelig. Aldri spist så god mat noen sinne. Samboeren spiste smørstekt kveite og han syntes også at denne var meget god. I tillegg var betjeningen veldig hyggelige og flinke. Restauranten var lun og hyggelig og hadde til og med tent stearinlys på toalettet. Anbefaler alle å ta et besøk her!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, L5100RZmariar
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Liten, koselig restaurant med ansatte som er genuint interessert i at gjestene skal ha det bra. Spiste gratinert tørrfisk, og den var utrolig god. Eieren tok en runde og pratet med gjestene. Veldig fin gest Dessert ble karamellis, som var en fantastisk avslutning på besøket. Anbefaler å bestille bord, for det blir fort fullt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 470camillai

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!