“En fantastisk matopplevelse, og for en atmosfære 👍👌”
Anmeldelse av Lofotmat

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 17. juli 2021

Vi ble tatt i mot av en smilende dansk servitør, og fikk en fin velkomst. Servicen var fantastisk. Vi nyter forrett, hoverett og dessert med passende drikke . Alt flott tilberedt og så velsmakende. Alt i en veldig fin atmosfære.

Takk, 394maybrittg

Anmeldt 17. juli 2021

Nydelig! Forrett, Hovedrett, Dessert og dertil tilhørende drikke. Veldig hyggelig og proffesjonelt personale, Kommer definitivt tilbake :)

Takk, 230morteng
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Beste maten i Henningsvær! Veldig bra folk som sørger for en god atmosfære og kanskje enda bedre mat. Lofotenpils kan anbefales til maten

Takk, Escape31509885384
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fantakstisk mat, bedre enn de andre restauranter du vil finne her i Henningsvær. De som jobber her bryr seg ikke bare om maten men også dere! God stemning for hele familien, anbefales stort!

Takk, Freedom58617779664
Anmeldt 28. juni 2021

Anbefales på det sterkeste!
Vi bestilte dagens, dampet kveite og ferske reker. Fikk anbefalt en nydelig hvitvin til maten.

1  Takk, V7019OWcamillaa

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!