“Nydelig mat, dyktige servitører”
Anmeldelse av Lofotmat

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig lokal mat - fersk kveite og østers. Vi spiste østers, kamskjell, torsk, kveite og gratinert tørrfisk. Hvit sjokolade, brownies og karamell is til dessert. Alle var svært fornøyde med maten. Svært hyggelige og dyktige servitører. Eneste minus var at kortterminalen begrenset hvor mye tips man kunne gi. Servitøren vår fortjente absolutt mer tips enn vi fikk gitt.

Takk, 20kinel

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var så heldig å få bord to kvelder på rad. Svært hyggelig og dyktig personale serverte meget god mat og drikke. Vi anbefaler dette stedet, og vil besøke det neste gang vi er i Henningsvær.

1  Takk, GryY2
Anmeldt 21. juli 2021

Lofotmat er et meget godt alternativ for en fiskemiddag i Henningsvær. Vi spiste tørrfisk, hummer og kveite - gode valg viste det seg. Hyggelig betjening og god service. Hovedretter ligger på rundt 350, mens dagens fangst, som var hummer lå på 420.

Takk, BullCocky
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Meget bra mat og service. Tilpasset greit til barn og gluten allergiker. Perfekt aften - Henningsvær’s desidert beste restaurant!

Takk, Trek38868270705
Anmeldt 17. juli 2021

Vi ble tatt i mot av en smilende dansk servitør, og fikk en fin velkomst. Servicen var fantastisk. Vi nyter forrett, hoverett og dessert med passende drikke . Alt flott tilberedt og så velsmakende. Alt i en veldig fin atmosfære.

Takk, 394maybrittg

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!