“1. klasse”

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk betjening, god atmosfære, selv toalettene var i stjerneklasse! Alt var gjennomført på detaljnivå, tilbehør til maten, betjening, restauranten og på toalettene. Hit skal vi igjen, uten tvil!

1  Takk, Liss H

Anmeldt 29. juli 2021

Nydelig kortreist mat som både smaker fantastisk og er nydelig anrettet. Flott lokale med veldig hyggelige eiere og personal som ser deg som gjest. Anbefales på det varmeste.

3  Takk, PeggyA729
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig personal i en flott og liten restaurant. Vi spiste torskelion og boknafisk. Maten smakte nydelig og det var stor porsjon. De aller fleste hovedrettene var glutenfrie. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Lotta91
Anmeldt 28. juli 2021

Helt fantastisk mat, atmosfære og ikke minst service. Vi ringte dem 45 minutter før vi ønsket bord. Da det var midt i høysesongen var vi sikre på at det ville være fullbooket. Og det var de. MEN, de sa de kunne gjøre klart for oss i vinstuen, som egentlig ikke er et rom som brukes til servering. Maten var fantastisk, eieren og servitøren Geir var utrolig hyggelig og imøtekommende, og service fenomenal.

1  Takk, AslakS14
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig lokal mat - fersk kveite og østers. Vi spiste østers, kamskjell, torsk, kveite og gratinert tørrfisk. Hvit sjokolade, brownies og karamell is til dessert. Alle var svært fornøyde med maten. Svært hyggelige og dyktige servitører. Eneste minus var at kortterminalen begrenset hvor mye tips man kunne gi. Servitøren vår fortjente absolutt mer tips enn vi fikk gitt.

Takk, 20kinel

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!