“Tusen takk!”

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 1. august 2021

Jeg må si det enkelt, tusen takk!
Dette var mat som var noe helt for seg selv, og nok noe av det beste vi har fått servert på restaurant på lenge. Jeg blir rett og slett så glad av et slikt besøk og matopplevelsen de disket opp med..

1  Takk, 929fredrikh

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig koselig plass i hjertet av Henningsvær. Nydelig mat og ypperlig service. Her vet de å ta vare på gjestene sine. Kommer gjerne tilbake. Anbefales å bestille bord på forhånd.

1  Takk, X7093AVmonicas
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk betjening, god atmosfære, selv toalettene var i stjerneklasse! Alt var gjennomført på detaljnivå, tilbehør til maten, betjening, restauranten og på toalettene. Hit skal vi igjen, uten tvil!

1  Takk, Liss H
Anmeldt 29. juli 2021

Nydelig kortreist mat som både smaker fantastisk og er nydelig anrettet. Flott lokale med veldig hyggelige eiere og personal som ser deg som gjest. Anbefales på det varmeste.

3  Takk, PeggyA729
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig personal i en flott og liten restaurant. Vi spiste torskelion og boknafisk. Maten smakte nydelig og det var stor porsjon. De aller fleste hovedrettene var glutenfrie. Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, Lotta91

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!