“5 stjerner - opplevelse og god mat.”
Anmeldelse av Lofotmat

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk service. Koselig og behjelpelig med maten. Fikk dagens med hummer og kveite. Du får et fantastisk brød i tillegg som er bak på dagen. Beste jeg har smakt.

1  Takk, MariusDammyr

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, ypperlige råvarer og nydelig vin.
Lekkert pyntet bord i koselige omgivelser.
Veldig hyggelig og imøtekommende servitører. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, Roam15096344767
Anmeldt 1. august 2021

Jeg må si det enkelt, tusen takk!
Dette var mat som var noe helt for seg selv, og nok noe av det beste vi har fått servert på restaurant på lenge. Jeg blir rett og slett så glad av et slikt besøk og matopplevelsen de disket opp med..

1  Takk, 929fredrikh
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig koselig plass i hjertet av Henningsvær. Nydelig mat og ypperlig service. Her vet de å ta vare på gjestene sine. Kommer gjerne tilbake. Anbefales å bestille bord på forhånd.

1  Takk, X7093AVmonicas
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk betjening, god atmosfære, selv toalettene var i stjerneklasse! Alt var gjennomført på detaljnivå, tilbehør til maten, betjening, restauranten og på toalettene. Hit skal vi igjen, uten tvil!

1  Takk, Liss H

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!