“Mat og service i sæeklasse”
Anmeldelse av Lofotmat

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 15. august 2021

Det slår aldri feil å spise her. Er det noe de kan på Lofotmat, så er det mat og service.
Favoritten i menyen er gratinert tørrfisk- må prøves

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
1  Takk, ElisabethW2

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Maten var nydelig. Servicen fra vi kom til vi gikk var super.Kommer gjerne tilbake, og anbefaler denne restauranten videre.

1  Takk, Climber68536188513
Anmeldt 4. august 2021

Vi kom dit en kveld uten å ha bestlt bord, det var ikke bare enkelt, så bordbestilling kan anbefales, men i vårt tilfelle (vi var to stk) så snudde de seg rundt og fant en løsning som gjorde at vi likevel kunne få spise der.
Vi bestilte gratinert tørrfisk og den var utrolig god. Passe stekt og med så mye godt tilbehør og smaker til.
Servicen var upåklagelig, og stedet var utrolig koselig. Vi angret på at vi ikke hadde gått dit tidligere under vårt opphold.
Stedet kan absolutt anbefales å prøve om man ønsker et meget godt måltid.

2  Takk, 2014Eva
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk service. Koselig og behjelpelig med maten. Fikk dagens med hummer og kveite. Du får et fantastisk brød i tillegg som er bak på dagen. Beste jeg har smakt.

1  Takk, MariusDammyr
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, ypperlige råvarer og nydelig vin.
Lekkert pyntet bord i koselige omgivelser.
Veldig hyggelig og imøtekommende servitører. Vi kommer gjerne igjen.

1  Takk, Roam15096344767

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!