“Gourmet, kvalitet og hygge i Henningsvær”
Anmeldelse av Lofotmat

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 18. august 2021

For et sted!
Hyggelig og kunnskapsrik service. Maten var bare det aller beste vi har smakt i Lofoten på en uke. En egen touch for hver rett. Chevre salat, tørrfisk og brownie, alt så velsmakende og velbalansert, samtidig som alt var et vakkert skue.
Altså, denne restauranten skiller seg skyhøyt over de ellers gode restsurantbesøkene vi har hatt her i Lofoten.
Anbefales på det varmeste!

Takk, TorilH_12

Anmeldt 16. august 2021

Vi besøkte Lofotmat to ganger i juli i år. Hadde bestilt bord på forhånd (det var lurt i disse pandemitider) og hadde bedt om vårt favorittbord fra 2020. Og det fikk vi. Vi ble hjertelig tatt i mot av han Geir. Så fikk vi tid til å studere menyen, mens vi hygget oss med et glass champagne.
Vi valgte kamskjell, breiflabb (med min favorittvin fra St.Aubin:Hubert Lamy) og delte en dessert. Alt i alt et fantastisk måltid, med svært hyggelige ‘hjelpere’ som gjorde kvelden perfekt.
Besøk nr. 2 , noen dagen senere besto av rikelig med kongekrabbe, perfekt tilbredt.
Vi kommer garantert tilbake i 2022.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
1  Takk, Munkvoll
Anmeldt 15. august 2021

Det slår aldri feil å spise her. Er det noe de kan på Lofotmat, så er det mat og service.
Favoritten i menyen er gratinert tørrfisk- må prøves

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
1  Takk, ElisabethW2
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Maten var nydelig. Servicen fra vi kom til vi gikk var super.Kommer gjerne tilbake, og anbefaler denne restauranten videre.

1  Takk, Climber68536188513
Anmeldt 4. august 2021

Vi kom dit en kveld uten å ha bestlt bord, det var ikke bare enkelt, så bordbestilling kan anbefales, men i vårt tilfelle (vi var to stk) så snudde de seg rundt og fant en løsning som gjorde at vi likevel kunne få spise der.
Vi bestilte gratinert tørrfisk og den var utrolig god. Passe stekt og med så mye godt tilbehør og smaker til.
Servicen var upåklagelig, og stedet var utrolig koselig. Vi angret på at vi ikke hadde gått dit tidligere under vårt opphold.
Stedet kan absolutt anbefales å prøve om man ønsker et meget godt måltid.

2  Takk, 2014Eva

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!