“En super tur til H...”

Lofotmat
Vurdert som nr. 1 av 14 Restauranter i Henningsvær
Kjøkken: Skandinavisk
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Takk til Siv Hilde og Geir og resten av teamet for en fantastisk middagsopplevelse med match av vin-følge! Det ble en aften vi sent vil glemme.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 161henningd

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god fiskesuppe og blåskjell. Man kunne bestille liten fiskesuppe og liten blåskjell tallerken som gjorde måltidet fullkomment. God service

1  Takk, annehL5155SG
Anmeldt 31. august 2021

Jeg hadde både lest og hørt på folkemunne at dette skulle være en bra restaurant, men var ikke forberedt på hvor høyt nivået faktisk var. Restauranten i seg selv er et sted man trolig ville passert om man ikke visste bedre, men fra det øyeblikk vi kom innenfor døra ble vi tatt imot med profesjonalitet og varme.

Friterte kamskjell, gratinert tørrfisk og bringebærsorbet var ypperlig tilberedt og presentert og smakte helt fantastisk. Blant vårt følge på 25 personer var alle strålende fornøyde og takknemlige for måltidet. Virkelig en opptur og vel verdt å reise til Henningsvær for. Her MÅ du stikke innom!

1  Takk, thereses353
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Ikke la deg lure av fasade og litt «kald» innredning, for denne restauranten kan virkelig levere på både mat og drikke. Beste i Lofoten har å by på, synes vi. Bra tilberedning og gode ingredienser. Håper restauranten fokuserer videre på å bruke flere ingredienser fra Lofoten i fremtiden

1  Takk, Maayiaa
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi var fire venninner og spiste der. To spiste blåskjell - disse sto til en to’er, den gratinerte tørrfisken var smakløs, mens derimot torskeloinen var nydelig. Dessertene var absolutt verd et besøk. Servicen var helt ok. Totalt kunne opplevelsen vært bedre. Beklager

Takk, Elin E

Reisende som så på Lofotmat, så også på

Har du vært i Lofotmat? Del dine erfaringer!