Verdt et besøk!

Kunst fra Lofoten og historie fra Lofoten. Her får du begge deler. Tre etasjer med flotte kunstverk... les mer

Anmeldt 13. juli 2021
tones249
Oslo, Norge
Historie og kultur i skjønn forening

Det er vel verdt tiden å legge inn et besøk på Galleri Lofoten. Veldig fin film som forteller om... les mer

Anmeldt 26. august 2020
torunnm445
Kristiansand, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Henningsvær
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Lyse og trivelige lokaler - interessant utstilling og fantastisk beliggenhet. Kombinert med svært hyggelig betjening, vinbar på brygga og intim konserter i helgene, er dette et «must» å besøke

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, ErlingD
Anmeldt 12. februar 2020

Vi ble mottatt med et glass bobler. Etter er flott film om galleriet ble vi vist rundt blandet gammel og ny kunst. Guiden Bernhard var kunnskapsrik og spennende.
Etter runden ble vi servert deilig fiskesuppe og drikke i kafeen.
Til slutt hadde vi en spasertur i vakre Henningsvær.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Liv R T
Anmeldt 4. november 2019

Dette var en fantastisk opplevelse i vakre Lofoten. Et kjempefint galleri, med malerier av nordnorske kunstnere. Mange storslagne maleri fra tidlig 1900-tall, men også fra nyere tid. Stor variasjon. Kjempeflott atmosfære i den fine caféen i sjøkanten. Dette kan anbefales på det sterkeste!

Takk, McIden75
Anmeldt 30. oktober 2019

Her blir du møtt av hyggelig personale i en kafe hvor du kan sitte ned og nyte utsikten med noe godt å drikke/spise. Selv for en som ikke er kunstinteressert er det mange flotte bilder både i første og andre etasje. Absolutt verdt et besøk.

Takk, ReisendeSam43
Anmeldt 29. oktober 2019

Flott galleri med vakre bilder både frå Nord Norge samt bilder frå Dronning Sonja. Fin atmosfære og hyggeleg betjening.Absolutt verdt besøket!

Takk, Jan Erik R