Verdt et besøk!

Kunst fra Lofoten og historie fra Lofoten. Her får du begge deler. Tre etasjer med flotte kunstverk... les mer

Anmeldt 13. juli 2021
tones249
Oslo, Norge
Historie og kultur i skjønn forening

Det er vel verdt tiden å legge inn et besøk på Galleri Lofoten. Veldig fin film som forteller om... les mer

Anmeldt 26. august 2020
torunnm445
Kristiansand, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Henningsvær
Anmeldt 12. august 2020

Det var et flott galleri med spennende malerier. Jeg likte best at Lars Lerin har en egen våning med sine akvareller. Meget høy klasse. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Eva S
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Spennende blanding av Lofothistorie om Lofotfiske for 100 år diden og mer, eldre malerier av kunstnere med røtter fra Lofoten eller Nordland. Og en aktuell avdeling med H.M. Dronning Sonja og ikke minst den utrolig spennende svenske kunstneren Lars Lerin. Var et veldig interessant besøk.!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Hanne K
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Lyse og trivelige lokaler - interessant utstilling og fantastisk beliggenhet. Kombinert med svært hyggelig betjening, vinbar på brygga og intim konserter i helgene, er dette et «must» å besøke

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, ErlingD
Anmeldt 12. februar 2020

Vi ble mottatt med et glass bobler. Etter er flott film om galleriet ble vi vist rundt blandet gammel og ny kunst. Guiden Bernhard var kunnskapsrik og spennende.
Etter runden ble vi servert deilig fiskesuppe og drikke i kafeen.
Til slutt hadde vi en spasertur i vakre Henningsvær.

Dato for opplevelse: februar 2020
Takk, Liv R T
Anmeldt 4. november 2019

Dette var en fantastisk opplevelse i vakre Lofoten. Et kjempefint galleri, med malerier av nordnorske kunstnere. Mange storslagne maleri fra tidlig 1900-tall, men også fra nyere tid. Stor variasjon. Kjempeflott atmosfære i den fine caféen i sjøkanten. Dette kan anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, McIden75